יום חמישי, 5 ביוני 2014

לגדול ללא מותגים עורר בי יצירתיות והשראה איך לשדרג את המלתחה

בילדותי, גדלתי בסביבה עמידה ואף עשירה. לחברותיי תמיד היו את מיטב המותגים שבאופנה ולפחות פעם בחודש היו יוצאות לשופינג מפנק בעיר הגדולה. אלא שאני לא גדלתי בבית עשיר ושמות מותגים מובילים לא היו לי על הבגדים. ארון הבגדים שלי היה מצומם אך תמיד! היה לי מה ללבוש וללא בושה! נכון, לעיתים לוויתי מחברותיי איזו חצאית או חולצה אך תמיד העדפתי ללבוש את הבגדים שלי וזה אשר עורר בי לא מעט יצירתיות והשראה.

לקנות בזול ועדיין להראות טוב
חנויות קטנות של בגדים וחנויות ענקיות להמונים. עבורי זה היה הפתרון ואף פתרון יעיל ומוצלח בכדי לקנות בזול ולהראות טוב. בהתחלה, אימי היקרה מכל תמיד פינקה ולקחה אותי אל אותן חנויות גדולות שמוכרות בגדים בזול (כאלו שאצלם כל השנה הנחות כמו בסוף עונה). נכון, אלו לא היו מותגים וכן, אף לחלק ניתן לקרוא חיקויים אך עדיין זכיתי לעשות שופינג בהנאה רבה וללבוש בגדים על פי בחירתי והטעם שלי ו... הם פשוט נראו נפלא.

כשגדלתי, והגעתי לשנות התיכון האחרונות כבר נסעתי לבד לשופינג בעיר הגדולה. הסתובבתי בין החנויות בציר הרחובות קינג ג'ורג-בוגרשוב-אלנבי וגיליתי מגוון חנויות קטנות ומטריפות אשר לא מעט מהן הציעו מבחר בגדים במחירים סבירים (בין שאר החנויות היקרות) וכך עדיין יכלתי לקנות בזול ולהראות טוב. החל מחולצות, גופיות, שמלות, נעליים וכמובן ג'ינסים שתמיד באופנה והינם לבוש חובה בכל מלתחה.  
ועדיין, הבגדים ברובם היו די "פשוטים" או ליתר דיוק בסיסיים ומהר מאוד הבנתי שההבדל הגדול מתחיל בפריט הכי קטן והכוונה איך לא?! אקססוריז! 











שופינג בסוף עונה
ללא ספק זהו פתרון בכדי לקנות בגדים ללא הוצאה כספית גדולה. הנקודה החשובה הינה לקנות נכון (בעיקר אם חשוב לך להתלבש על פי צו האופנה). מה הכוונה לקנות נכון? בדיוק כמו שציינתי קודם לכן - לקנות את הבגדים הבסיסיים כגון גופיות ללא הדפסים וג'ינסים , ג'קטים, חגורות ואפילו נעליים וכמובן אם ישנם פריטים שממש תואמים לאופי ולסטייל שלך אל תוותרי. וכן,  מחירי סוף עונה לא מעט פעמים כוללים גם אקססוריז.

אקססוריז! אקססוריז! אקססוריז!
מאז ועד היום עבורי זו פשוט אהבה ♥ אין כמו תוספת (ואף הכי קטנה) של אקססוריז לשדרוג המלתחה. שרשראות, צמידים, טבעות, עגילים וכן גם צעיפים, חגורות, משקפי שמש (ושוב לא מותגים אך עם מסננים), כובעים ו.... תיקים! וכמו הבגדים גם שלל האקססוריז היו במחירים הכי סבירים ואני פשוט התאהבתי. אם לאמר את האמת, כל האמת ורק את האמת - יש לי יותר אקססוריז מאשר בגדים למיניהם. כיוון שמעבר להתאמה של צבע וגזרה של הבגד לגוף ולאישיות שלנו הסוד טמון באקססוריז. (על כך בהרחבה בפוסט הבא).

אם כן, ראיתן כי תמיד ניתן לקנות בזול ועדיין להראות טוב! בין אם קונים בחנויות אשר אינן מותגים, מבצעי חיסול ומבצעי סוף עונה ואפילו חנויות יש שנייה. רק אל תשכחו כמובן להוסיף אקססוריז גם בכל שופינג לשדרוג המראה וכלל המלתחה.

אני מזמינה אותך להתעדכן במאמרים וטיפים אודות אופנה וסטיילינג בעמוד הפייסבוק