יום שישי, 6 ביוני 2014

איך את במיטה? שובבה! זה בלוג סטיילינג ואופנה! הלבשת פנאי

מרלין מונרו העידה על עצמה כי היא ישנה בעירום (רק היא והבושם על הגוף שלה). היא איננה היחידה – אני מכירה כמה נשים אשר טוענות כי הן אוהבות לישון בערום. אם תשאלו אותי – גם זה סוג של סטייל פשוט לא הסטייל שלי.
ומה הסטייל שלך? אני מאמינה שגם בלבוש הבית והלבוש איתו אנו ישנות ניתן לעשות סטיליינג ולא רק אם אנו לא ישנות לבד.

פיג'מה, כותונת סקסית או אולי רק תחתונים וגופייה?
לא משנה מה הסטייל שלך העיקר שיהיה לך נח ותרגישי נפלא עם הגוף שלך! ייתכן והנטייה הראשונית שלך היא פשוט ללבוש פיג'מה נעימה והכוונה למכנס וחולצה. לאחר יום עבודה (בין אם את עקרת בית או אשת קריירה) פיג'מה נראית הכי נוחה ואני לא מתווכחת. עם זאת, גם פיג'מה "זרוקה" יכולה בהחלט להיות עם סטייל ומאוד מחמיאה למבנה הגוף שלך. בדיוק כמו שהתאמנו את מכנס הג'ינס בפוסט הקודם גם כאן נעזר באותן עצות וטיפים בכדי להתאים את הגזרה למבנה הגוף, כדוגמא – לנשים בעלות מבנה גוף הכולל טליה צרה ועצמות אגן יותר רחבות ונמוכות יתאים מכנס בגזרה נמוכה (אפילו שתבחרי חולצה אשר את הבטן מכסה את תרגישי את גזרת המכנס על גופך ותרגישי כמה זה מחמיא לך ובכך יעניק לך הרגשה טובה ואת אותה הרגשה את מקרינה ונראית נפלא).

גם את גזרה החולצה נתאים למבנה הגוף (ממש בדומה לטיפים מהפוסט של שמלות המקסי השונות). לנשים בעלות אגן רחב תתאים חולצה אשר טיפה הדוקה מתחת לקו החזקה ומטשטשת את אזור האגן. ניתן לשלב עם מכנס קצר או תחתון.


(פיג'מה מכנס וגופייה אפרודיטה)


(תמונה מאתר shutterstock)

פיג'מה לא בדיוק הסטייל שלך? את רוצה משהו קצת יותר קליל? אם כך מתאימה לך כותונת שינה. בכדי להתאים את הגזרה של הכותונת שינה שוב נעזר בטיפים להתאמת שמלה למבנה הגוף שלך, כך לדוגמא - לנשים נמוכות לא תתאים כותונת שינה אשר עד הברכיים מגיעה אלא כותונת קצרה יותר (מעל הברכיים) ולנשים בעלות אגן רחב תתאים כותונת שינה אשר יותר חופשיה באזור האגן כלומר, עם קו הדוק טיפה מתחת לקו החזה או בייבי דול.

(כותונת שינה אפרודיטה)


(בייבידול אפרודיטה)

במיטה את אוהבת להרגיש ממש חופשיה? בלי הרבה בד? רק את ומגע הסדינים על עור גופך (והגבר/האישה אשר לצידך)  אם כן הסטייל שלך יהיה תחתונים וגופיה .

(gounder)

וכמובן, כפי שכתבתי בהתחלה, את תמיד יכולה לישון בעירום ממש כפי שאהבה מרלין מונרו והעידה על עצמה.

בדים, צבעים והדפסים
לא משנה מה הסטייל אשר בחרת והכי נח לך איתו בבית ובמיטה חשוב גם להתאים את צבע הבד לצבע העור שלך כך שיחמיא לך ואת אופי ההדפסים לאישיות שלך (על התאמת צבעים ארחיב בפוסט אחר) בהחלט ייתכן והדפס של שפנפנות פלייבוי זה ממש לא את! אבל מתאים לאישיות של אישה אחרת. כמו כן, גם הבדים השונים מעידים על סטיילינג שונה בהתאם לאישיותך. נשים "נועזות וחופשיות" יותר ילבשו יותר בדים כגון סאטן ותחרה מאשר טריקו לדוגמא.

לסיכום, לא משנה באיזה סטיילינג תבחרי גם בעודך בביתך או במיטה העיקר שתרגישי נח וכך תמיד תראי סקסית נפלא ולו רק בשביל ההרגשה.


אני מזמינה אותך להתעדכן במידע וטיפים נוספים בעמוד הפייסבוק וכמובן לפנות בכל שאלה.