יום שישי, 6 ביוני 2014

5 כללי ברזל אשר ילוו אותך בעת שופינג

שופינג! רוב הנשים אוהבות שופינג בין אם זה שופינג בין החנויות השונות או שופינג און-ליין. אם נודה באמת, לרובנו זו היא אפילו תרפיה ! כך או כך רגע לפני שאת מתחילה בשופינג הבא שלך - ממליצה לזכור כמה כללי ברזל בכדי לקנות בדיוק מה שאת צריכה ולא יותר.

1. לא רק שחור! בעיקר כעת בעונת הקיץ גווני קצת את המלתחה בכמה שמלות וחולצות צבעוניות. כן, גם אני מכירה את האשליה כי כמכל כל בגד נראה הכי טוב בשחור (שלא נדבר על הדעה הרווחת ולא ממש נכונה ששחור הכי מחמיא ומרזה) מכירה... כי גם אני הייתי שבויה שלה.


 (קרדיט תמונה shutterstock)

2. רגע למחשבה! לפני שאת קונה קחי רגע למחשבה - כמה באמת תלבשי את אותו הבגד (אפילו שהוא כרגע במבצע!)  אם התשובה היא רק פעם אחת ההמלצה לוותר ולקנות פריט אחר.


(קרדיט תמונה shutterstock)

3. לא רק לפי צו האופנה! כשנח לך את הכי יפה כך אמרו וצדקו  אל תכריחי עצמך ללבוש משהו רק בגלל שמדורי ומעצבי האופנה הכתיבו שזה הדבר הלוהט לעונה. אם לא נח לך ולא מחמיא לך- וותרי.


(קרדיט תמונה shutterstock)

4. למוכרת דעה משוחדת! מצטערת אבל זה נכון. תסמכי על עצמך! על הטעם שלך ומקסימום צלמי ותשלחי לחברה שיודעת לפרגן באהבה לקבלת חוות דעה נוספת.


(קרדיט תמונה shutterstock)

5. וכמובן..... אל תשכחי לשדרג עם תכשיטים ואקססוריז!


  (קרדיט תמונה shutterstock)

רגע לפני סיום עוד טיפ ואולי הכי חשוב! כל פעם לפני שאת מתחילה בשופינג קחי לעצמך כמה דקות, תביטי מה יש לך בארון זה הסוד לחסכון! תסכלי על הבגדים, תחשבי מה באמת חסר לך ואת רוצה וצריכה לקנות. כך, בעת השופינג המהנה שלך, לא תקני סתם דברים אלא רק מה שאת צריכה.

שופינג מהנה :)



 (קרדיט תמונה shutterstock)

אגב, זהו קצה התהליך של כל פגישת סטיילינג אישי..... אשר מלווה אחר כך גם במדידות וניפוי כל הבגדים שכבר לא מתאימי או מחמיאים למבנה הגוף שלך..... על כך ארחיב בהמשך.

אני מזמינה אותך להתעדכן בטיפים נוספים בעמוד הפייסבוק  וכמובן לפנות בכל שאלה.