יום חמישי, 26 ביוני 2014

טיפים נוספים – כיצד תבחרי את בגדי הים המחמיא לך ביותר - סטיילינג אישי קייצי

במאמר הקודם "בגדי ים ודימוי עצמי – סטיילינג קייצי" כתבתי כיצד ניתן להתאים בגד ים על פי מבנה גוף. הרי לנשים שונות מבנה גוף שונה ובדיוק כפי שאנו נעזרות בבגדים בכדי להבליט יתרונות במבנה הגוף, כמו גם להסתיר נקודות תורפה, כך גם בעזרת גזרות שונות של בגדי ים והדפסים שונים.

אך לא רק בעזרת גזרות שונות והדפסים נתאים בגד ים אשר יחמיא לנו ביותר. עלינו להתחשב בכמה אלמנטים נוספים כגון גודל החזה, צבע העור, רוחב ואורך רגליים ולבסוף עוד טיפ לשדרוג ההופעה גם בחוף הים או בבריכה.

התאמת בגד ים על פי צבע העור

לנשים בעלות צבע עור בהיר יתאימו בגדי ים בצבעים חזקים כגון סגול, אדום, בורדו, וורוד כהה ועוד. כמובן כי גם בגדי ים בעלי הדפסים שונים יתאימו כאשר ההמלצה בעת בחירת בגד ים בעל הדפסים רצוי שהצבעים הכהים המחמיאים לעור בהיר הם יהיו הצבעים הקרובים לקווים התוחמים את הבגד ים וקרובים לעור. פחות יתאים – בגדי ים בצבעי פסטל בהירים או בגד ים לבן משום שאז יתקבל מראה כללי חיוור אשר פחות מחמיא.

לנשים בעלות צבע עור כהה יתאימו יותר בגדי ים בעלי צבעים עליזים כגון וורוד בעל גוון קצת מטאלי, טורקיז וגם צבעים בהירים כגון סגול לילך, צהוב בננה וגם בגדי ים לבנים (אל דאגה בגדי ים לבנים לרוב יגיעו עם בטנה בכדי שלא יהיו שקופים). פחות יתאים – בגדי ים בעלי צבעים כהים וחזקים כגון ירוק זית, כחול נייבי ועוד משום שצבעים אלו פחות יאירו את גוון העור הכהה.



התאמת בגד ים לבעלות כתפיים רבות

לנשים בעלות מבנה גוף הכולל כתפיים רחבות מומלץ לבחור בגד ים אשר מעניק מראה צר יותר. בכדי ליצור מבנה כתפיים צר יותר ניתן לבחור בבגדי ים אשר חלקו העליון מעוצב בצורת קולר או לבחור בגדי ים אשר חלקו העליון בעל קשירה מאחורי העורף (הן אם מדובר בבגדי ים שלם או ביקיני). באופן זה, נמשוך תשומת לב מרכזית יותר באזור הכתפיים וניצור מראה צר יותר. פחות יתאים – בגדי ים סטרפלס או בעלי כתפיות רחבות ותוספות עיטורים שונים על הכתפיות.



התאמת בגד ים על פי גודל החזה

לנשים בעלות חזה גדול חשוב שתהיה תמיכה בדיוק כמו בחזייה טובה. כלומר, בגדי ים עם ברזלים וכתפיות. הכתפיות יכולות להיות גם עם קשירה בעורף בכדי להעניק תמיכה נוספת. גזרת הקולר מתאימה כמובן לבעלות מבנה גוף עם כתפיים רחבות. פחות יתאים – בגדי ים משולשים ללא תמיכת ברזלים או בגדי ים שלמים ללא כיווצים מתחת לקו החזה (במקרה ואין ברזלים) או ללא גזרת קשירה בעורף משום שאז לא תהיה תמיכה לחזה ובגד הים לא יחמיא למבנה הגוף.



לנשים בעלות חזה קטן חשוב שיהיה יותר עניין באזור החזה (בכדי לפצות על נקודת תורפה זו). יצירת עניין באזור החזה יכולה להיות בעזרת עיטורים וקישוטים הקיימים בבגד ים עצמו או כמובן לבחור בגדי ים בעלי חזיות פוש-אפ או עם מילוי (הכל תלוי בסטייל אישי ובנוחות של כל אישה). פחות יתאים – בגדי ים שלמים חלקים, ביקיני עם חזיות משולשים או סטרפלס ללא תוספת עניין אשר לא יתרמו למען טשטוש נקודת התורפה של חזה קטן.



התאמת בגד ים על פי רוחב ואורך רגליים

לנשים בעלות רגליים רחבות בעיקר באזור הירכיים, בניגוד להנחה הרווחת, יתאימו בגדי ים אשר אינם מכסים כמה שיותר בצידי האגן והישבן! כלומר, אינם מכסים את כל החמוקיים והישבן אלא לנשים בעלות ירכיים רחבות יותר מומלץ לבחור בגד ים בעל גזרה גבוה יותר בצידי האגן – כפי שנקרא מפתח רגל גבוה.

לנשים בעלות רגליים דקות - גם כן בניגוד לדעה הרווחת, לא מומלץ לבחור בגד ים עם חלק תחתון בצורת מכנסון! בגדי ים בגזרה זו מעניקים מראה נערי ופחות מחמיא לאישה. בגדי ים בגזרת מפתח רגל בינונית יתאימו יותר (כמובן בהתאמה למבנה הגוף הכולל למשל למבנה גוף ישר פחות יתאים חלק תחתון עם פס רחב בצידי האגן מאשר פס דק ותוספת עניין בעזרת צבעים שונים, כיווצים או אקססוריז המשולבים בבגדי הים עצמו).

לנשים בעלות רגליים קצרות מומלץ לבחור בגדי ים בעל גזרת פתח רגל גבוה בכדי ליצור אשליה של רגל ארוכה יותר. כמו כן, מומלץ לבחור בגד ים בצבע אחיד וחלק (בהתאם לגוון העור). פחות יתאים – בגד ים בעל מפתח רגל נמוך (ובהחלט לא מכנסון) אשר יעניקו עוד יותר מראה של רגליים קצרות.

(את כל בגדי הים במאמר זה ניתן להשיג באתר aliexpress )






טיפים נוספים לשדרוג ההופעה בבגד ים כשאת בחוף הים או בבריכה

ממש כמו שדרוג הופעה של בגדים כך גם ניתן לשדרג הופעה בבגד ים..... כמובן עם אקססוריז! האקססוריז אינם רק בכדי לתבל את ההופעה רק כאשר אנו בוחרות בגדי ים בצבע אחיד וחלק אלא תמיד תוספת נחמדה לסטייל שלך! ועדיין חשוב לזכור שאם נכנסים למים לא נענוד תכשיטים אשר מחלידים או מתבלים ממלח הים ובכל מקרה לא נענוד את התכשיטים יקרי הערך שלנו אשר עלולים לאבד הן בחוף והן במים.
הערה חשובה נוספת הינה לזכור לא לבחור אקססוריז אשר יפריעו לשיזוף – הרי לא נרצה שהשיזוף מושלם יהרס בשל "כתם" בהיר בצורת שעון/ צמיד או שרשרת גוף.

אם כן, אילו אקססוריז כן מתאימים? בהחלט ניתן לענוד עגילים אך אשר אינם מדי גדולים. ניתן לשלב בהחלט צמידים התואמים לצבעי הבגד ים אך להוריד כאשר בשיזוף מתמקדים. גם צמיד רגל עדין יכול מאוד להחמיא ולהעניק מראה סקסי.


אני מאחלת לך קיץ מהנה! אם עדיין יש לך שאלות והתלבטויות לגבי בחירת בגד ים המחמיא ביותר למבנה גופך אני מזמינה אותך לפנות אלי וגם לקרוא את המאמר "בגדי ים ודימוי עצמי – סטיילינג קייצי" למידע אודות בחירת בגד ים על פי מבנה גוף.

בכדי להתעדכן במידע וטיפים נוספים על אופנה וסטיילינג אישי אני מזמינה אותך אל העמודבפייסבוק. אשמח לראותך בין חברי וחברות העמוד