יום שישי, 6 ביוני 2014

מקסימום סטייל! שמלות המקסי חוזרות ובגדול

שמלות המקסי חוזרות ובגדול! בעבר כיכבו השמלות הארוכות כבר כמה פעמים בשיא האופנה אם כי מאז הן נעלמו קצת אך בקיץ האחרון  הן שבו והקיץ הזה הן בהחלט זוכות לתואר הקמבק הגדול של העונה!

את שמלות המקסי ניתן למצוא במגוון דגמים כגון שמלות קולר, סטרפלס, כתפיות ספגטי, והרבה שמלות עם קו מהודק קצת מתחת לחזה (כך שאלו מתאימות לכל גזרה ואף לנשים בהריון). כמו כן, ניתן למצוא שמלות עם הדפסים שונים ומעניינים, שמלות פרחוניות וכמובן חלקות (צבע אחד אחיד). בהתאם לעונת הקיץ - הבדים של שמלות המקסי כמה שיותר קלילים ודקים ואף שקופים כך שגם לבוש "ארוך" בימי יולי- אוגוסט החמים יהיה נוח ונעים.

(קרדיט תמונות - אתר Asos)

השמלות עוצבו בהתאמה הן ללבוש יומי והן ללבוש ערב חגיגי ואף הסלב הידועות לובשות אותן על השטיח האדום.

 (קרדיט תמונה - אתר מאקו)

אז איך מתאימים שמלת מקסי לגובה ולגזרה?
כאמור, שמלות המקסי ארוכות במיוחד והן מגיעות עד הרצפה ומכסות לחלוטין את כפות הרגליים. על כן, מומלץ למדוד את שמלות המקסי עם עקבים אפילו עקבים קטנים של יומיום (ולא בהכרח עקבים של 10 ס"מ ויותר) וזו המלצה חמה בעיקר למי שכמוני לא ממש גבוה ואף נמוכה J .
מניסיון אישי, המלצה נוספת לנמוכות ביננו – שמלות מקסי חלקות מחמיאות יותר מאשר שמלות המקסי עם הדפסים ופסים לרוחב. המלצה זו נכונה גם לנשים מלאות.
טיפ נוסף לנשים נמוכות ו/או נשים מלאות – לבחור שמלות בעלות מחשוף קדמי ועיצוב של קו מהודק קצת מתחת לחזה בכדי להעניק מראה ארוך ורזה.

התאמת שמלות מקסי לארוע ערב
שמלות המקסי אשר נלבש לארוע ערב צריכות להיות קצת שונות הן מבחינת הגזרה, העיצוב והן מבחינת הבד.
מבחינת הגזרה : נוכל לבחור שמלות מקסי בעלות מחשוף עמוק יותר הן קדמי והן מחשוף אחורי.
מבחינת הבד: נבחר בדים חגיגיים יותר כגון סאטן או שיפון מאשר שמלות הבד והטריקו אשר מתאימות יותר ללבוש יומיומי.
מבחינת עיצוב: כמובן כי ישנן שמלות אשר מעוצבות במיוחד ללבוש ערב חגיגי כפי שניתן לראות בתמונות.


                                                                                       (קרדיט - אתר sammydress)

(קרדיט - אתר sammydress)

 התוספת שתופסת גם הפעם לא מתפספסת
אותה תוספת הינה כמובן ....אקססוריז! ניתן לשדרג/ לפלפל/ לייחד כל שמלת מקסי בעזרת אקססוריז מתאים. בנוסף, תוספת אקססוריז תורמות להענקת המראה הרצוי בהתאם לגובה והגזרה למשל תוספת של שרשראות ארוכות יתרמו למראה ארוך ורזה. תוספת של עגלים גדולים וארוכים ימשכו את תשומת הלב לחלק העליון של הגוף כך שמתאים לבעלות גזרה של אגן רחב.
ואל נשכח כי חגורה הינה אקססוריז תורם מאוד להדגשת אזורים בגוף אליהם נרצה "להעביר" את תשומת הלב למען הדגשת גזרת הגוף הנשית (ולא רק מתחת לקו החזה).

(קרדיט תמונה אתר shutterstock)

אגב, כמובן כי גם חצאיות המקסי מאוד אופנתיות ונוחות וגם הן מגיעות בשלל גוונים והדפסים וכמובן בגזרה גבוהה או נמוכה בהתאם למבנה גוף.

אני מזמינה אותך להתעדכן במידע וטיפים נוספים בעמוד הפייסבוק וכמובן לפנות בכל שאלה.