יום שישי, 20 ביוני 2014

החיים בשחור לבן ונגיעות קטנות של צבע - סטיילינג נשי קלאסי

לאחר שפרסמתי את המאמר "פריטי לבוש לעבודה - סטיילינג עסקי - חלק ב" פנו אלי כמה נשים אשר כתבו לי כי הן אוהבות ללבוש שחור ולבן בעיקר ולא בגדים צבעוניים וכי הן מרגישות שזה מגביל אותן בלבוש. אני כהרגלי - התחלתי לחשוב על פתרון עבורן - כיצד לגוון את המלתחה עם פריטי לבוש של שחור לבן בלבד? ולאחר הקדשת מחשבה התשובה הגיעה. 

המסקנה שלי היתה לפני הכל כי ללא ספק ניתן לעשות שילובים בין מכנסיים, חצאיות, שמלות וחולצות למגוון תלבושות שונות אף שיהיו רק בשני צבעים (שחור ולבן כמובן). ועדיין, בכדי לתבל קצת את ההופעה, הענקת נגיעות הצבע תהיינה באקססוריז וכמובן במידה! 

כך לדוגמא ניתן לשלב חצאית שחורה עם חולצה לבנה או חצאית לבנה עם חולצה שחורה ואותו הדבר בדיוק עם מכנסיים וחולצות שונות ואכן, גם שמלות! אשר כבר בבד שלהן את שני הצבעים משלבות או להעזר בחגורות לשבירת הצבע האחד למשל שמלה לבנה עם חגורה שחורה (ולהפך).

את נגיעות הצבע כאמור נוסיף באקססוריז ואינני מדברת בהכרח על תכשיטים כיוון שאותן נשים אשר אוהבות את אותו מראה קלאסי בשחור לבן אוהבות גם תכשיטי נשים קלאסיים כלומר, תכשיטים מכסף או תכשיטים מזהב.
אם כן, נגיעות הצבע יהיו באקססוריז כגון נעליים ותיקים וגם נגיעות צבע בציפורניים! כמובן שאני מתכוונת למריחת לק בהתאם לצבע התיק והנעליים (ועדיין חשוב לא להעמיס יתר על המידה שלא יראה מאולץ מדי).

בכדי להדגים את יכולת מגוון השילובים הכנתי עבורכן מספר תלבושות קלאסיות בשחור לבן עם נגיעות צבע קטנות לדוגמא.

(הערה קטנה : זכרו כי אף שהתיק הינו חלק מהאאוטפיט - הוא איננו תמיד איתנו ולכן רצוי כי נגיעת הצבע לא תהיה רק בתיק אלא באקססוריז נוספים ועדיין לא להעמיס גם שרשרת גם עגילים גם צמיד וגם תיק ונעליים באותו צבע אלא מספיק שילוב של שני תכשיטים כגון שרשרת וטבעת או עגילים וצמיד)

via polyvore
via polyvore
via polyvore

via polyvore

via polyvore

via polyvore
via polyvore
כמובן כי ניתן ליצור שילובים נוספים של פריטי לבוש שונים (כגון שמלה שחורה עם פסים דקיקים לבנים, מכנס לבן עם חולצה שחורה ועוד) ולגוון בין פריטי הלבוש והאקססוריס הצבעוניים הנלווים וליצור אאוטפיט שונה ונוסף.

אני מזמינה אותך להתעדכן במידע וטיפים נוספים בעמוד הפייסבוק וכמובן לפנות בכל שאלה. אשמח לראותך בין חברי וחברות העמוד.