יום שני, 11 באוגוסט 2014

סטיילינג אישי ליום אהבה - ט"ו באב

אהבה.... היא לא רק שיר בשניים (ותסלח לי אילנית) אהבה היא לכולם 365 ימים בשנה ♥ אפילו ט"ו באב איננו מציין רק אהבה רומנטית אלא אהבה בין כל עם ישראל! אהבה מסמלת רעות ואחדות יותר מכל.

בעולם הצבעים, קיימת משמעות לכל צבע. הצבע האדום מתקשר יותר מכל, על פי רוב התאוריות, לרגש האהבה. כמוהו גם הצבע הוורוד. ועדיין, את היום אשר כולו מוקדש לאהבה בכל שנה חוגגים ביהדות ובישראל בט"ו באב - יום בו אשר היו יוצאים לרקוד במחולות לבושים בלבן למען אחדות העם.

אז אילו צבעים נלבש ביום האהבה?

אדום, וורוד ולבן הינם הצבעים אשר הכי מסמלים את יום האהבה הן בפרחים, אריזות המתנות וגם בבגדים. חולצות, חצאיות ושמלות בצבעים אלו בהחלט מבורכים. אפילו אני לבשתי אדום ולבן לקראת יום האהבה - שני צבעים אשר אינם הסטייל האישי שלי. אז אם ממש לא אוהבים את אלו הצבעים איך בכל זאת בלבוש לכבוד יום האהבה אותם משלבים?

את הצבעים אשר מסמלים את יום האהבה ניתן גם לשלב כמובן באקססוריז! לדוגמא פרחים אדומים בשיער, תכשיטים אדומים ולחלופין פרחים או תכשיטים לבנים. אף אם הינך מעדיפה את הבגדים השחורים, שילוב של אדום ושחור הוא שילוב מאוד סקסי! ושילוב שלושת הצבעים (אדום, לבן ושחור) הינו שילוב מנצח של שלושה צבעים עבור כל אישה! פשוט ניתן לשנות את השילוב בין הצבעים על פי סטייל אישי כאשר הצבע הדומיננטי יהיה הצבע האהוב והמחמיא ביותר ♥ ושני הצבעים הנוספים ישולבו באקססוריז.

לקראת יום האהבה חגגתי (והתפנקתי) באיפור וצילומים

איפור: דניאל מריז'אן
צילום: חיים פינגל
תכשיטים: איריס רותם "שביל האירוסים"
סטיילינג: אור שגיא









והסטיילינג שאני בחרתי עבורי ליום האהבה ♥ (צילום : שושנה שגיא)