יום שבת, 12 ביולי 2014

התאמת לבוש לנשים במידות גדולות - סטיילינג אישי נשי

לכל אישה מגיע להרגיש! ולהראות נפלא ללא קשר למידה. ומי בכלל קבע מה הן מידות גדולות? אז התשובה די ידועה – תעשיית האופנה. אכן, תעשיית האופנה היא אשר קבעה מה הן מידות גדולות ולא החברה או לפחות לחברה יש לכך פחות השפעה. אבל הרבה יותר חשוב מזה – מידה גדולה זו בהחלט לא מילה רעה! תרבויות רבות סוגדות, במלוא מובן המילה, לנשים מלאות יותר הנחשבות לנשיות, סקסיות ועטורות תשוקה ♥ והמאמר הזה מוקדש כולו לאותן נשים באהבה.

אילו מידות נחשבות כמידות גדולות?

מידות גדולות למעשה מתחילות כבר ממידה 42 ומגיעות עד מידות 50 כך שלמעשה אלו מידות בינוניות ומידות גדולות גם יחד. אני שמחה לאמר (טוב בעצם לכתוב) שישנן לא מעט בוטיקים ורשתות אשר מעצבים בגדים גם לאותן מידות גדולות ולא מתמקדות רק במידות הקטנות וזאת בכדי להעניק לכל אישה באשר היא את האפשרות להתלבש במגוון בגדים אופנתיים, להרגיש! ולהראות נפלא. אני גאה בעובדה שתעשיית האופנה מאמצת באהבה גם נשים גדולות ושיותר ויותר מעצבים אף עושים קמפיינים ותצוגות אופנה למידות גדולות כולל קמפיינים של הלבשה תחתונה – ובלב שלם אני יכולה לאמר שבהתאמת הבגדים הנכונים כל אחת נראית מקסימה ולא רק בגלל הפנים היפות ובטח לא בגלל הבגדים המעוצבים אלא בזכות ההרגשה שלהן שמקרינה את היופי מבפנים.

כיצד נתאים בגדים לנשים במידות גדולות?

לפני שניגע בנושא אני רוצה שתראו כמה נפלא הנשים אותן מגדירים כנשים במידות גדולות נראות פשוט נפלא כאשר מתאימים בגדים בגזרה נכונה שהכי מחמיאים.

בורדו מידות גדולות


נכון שהן מקסימות? !!! ניתן לראות על הפנים ובשפת הגוף שהן מרגישות טוב עם עצמן. נשיות, יפות וסקסיות! וזה מקרין מבפנים כלפי החוץ ותורם לבגדים להראות נפלא עליהן. מעבר לכך, שימו לב שיש כמה אלמנטים משותפים בהתאמת בגדים לנשים במידות גדולות.

1.      לפני הכל, הבגדים אינם צמודים וגם אינם מדי רחבים אלא מונחים על הגוף בנגיעות קלות.

2.      אלמנט נוסף של הבגד הוא כי אפילו התפרים , ולא רק ההדפסים (אם קיימים), הינם לאורך ולא לרוחב. נכון גם לגבי הדפסים אשר תורמים לאשליית מותן גבוהה וצרה.

3.      החיתוך של הבגד איננו בקו המותן אלא מתחת לקו החזה. באופן זה (כמובן בשילוב חזייה תומכת ומתאימה המפרידה את החזה מהבטן) נוצר מראה ארוך יותר של הטורסו ועדיין אנו מדגישים אזור חשוב בגוף האישה (עליו דיברנו גם במאמרים קודמים) והוא אזור המותן – אלא שכאן שמותן המודגשת גבוהה יותר.

4.      גם כאשר אין חיתוך בולט בבגד (וכמובן שתמיד ניתן להוסיף חגורה ליצירת מותן מודגשת גבוהה) הגזרה של הבגד צרה יותר באזור מתחת לחזה ומתרחבות בהדרגה בכדי לטשטש את אזורי נקודת התורפה (הם אזורי הבטן והאגן).

5.      מכנסיים! בגזרה גבוהה. גזרה גבוהה אוספת את הבטן ומאפשרת ללבוש חולצות חופשיות גם ללא גזרת מותן גבוהה מודגשת.

בורדו מידות גדולות


אם כן, אם הינך אישה תשוקתית בעל מבנה גוף הנכלל כמידה גדולה – אל דאגה! בעזרת התאמת הבגדים הנכונים את תמיד תראי נפלא – גם ביומיום וגם כאשר את מתלבשת לארוע. אבל הכי חשוב.... שתאהבי את עצמך כמו שאת וההרגשה הטובה מבפנים תקרין את היופי שלך ♥

בורדו מידות גדולות


מעוניינת לקבל עוד  טיפים אישיים להתאמת הלבוש הכי מחמיא למבנה גופך? אני מזמינה אותך ליצור קשר וכמובן שאשמח לראותך בין חברות העמוד בפייסבוק. בעמוד תוכלי להתעדכן במידע מקצועי וטיפים יומיים לסטיילינג אישי.