יום שבת, 14 ביוני 2014

סטיילינג עיסקי – לבוש לעבודה

 ההנחה שלעבודה עלינו לוותר על הסטייל שלנו איננה בהכרח נכונה. נכון, יש קוד לבוש מסוים לכל עבודה אשר חלקם קפדניים יותר וחלקם פחות אך כל העניין הוא להוסיף טוויסט אחד קטן אפילו בכדי שנוכל להרגיש שאנו לבושות ולבושים בסטייל שלנו בעיקר כשהעבודה תופסת את מרבית שעות היממה.

הלבוש לעבודה משדר דבר מה על עצמנו לכל מי שעובד לצידנו ואיתנו וכמובן גם ללקוחות העסק או החברה. לכן חשוב להקפיד על רמה מסויימת של אלגנטיות אשר לשם כך נשמור כל כמה כללים בראשם מה *לא* ללבוש לעבודה!

via shutterstock.com


10 טעויות לבוש לעבודה מהן עלינו להימנע

1.    חולצה צמודה : לעבודה לעולם איננה מתאימה כיוון שמעט מקום לדמיון היא משאירה. לא משנה מה תחום העבודה הגיוני ואף רצוי כי נשאף לכבוד מצד האנשים אשר איתם אנו עובדים. לכן ההמלצה הינה לחולצה אשר איננה צמודה אפילו לאישה הכי חטובה.

2.   מחשוף : אני יודעת שיש לך גב יפה ונחמד לפעמים לחשוף טיפה מחלקו מעליון של החזה אבל העבודה זה לא המקום לזה. את המחשופים בין אם אחוריים או קדמיים נשאיר ללבוש מחוץ לעבודה.

3.      טייץ : טייץ איננו מכנס! האפשרות היחידה להגיע עם טייץ לעבודה היא כאשר את לובשת טוניקה.

4.  שמלות מיני : גם שמלת מיני היא סוג של מחשוף אשר כלבוש לעבודה איננה מתאימה. אורך השמלה צריך להיות לפחות עד קו הברך ומטה (הרי כעת במיוחד שמלות מקסי הן בשיא האופנה).

5.    בגדים שקופים : אפילו שויתרת על החולצה הצמודה תשאירי מקום לדמיון ואל תחשפי את החזייה (ובהחלט לא שאר בגדים שקופים שחושפים את כל התחתונים).

6.      ג'ינס משופשף : ייתכן ובכלל קוד הלבוד במקום העבודה שלך אוסר על הגעה בג'ינס אך אף אם לא תמיד מג'ינס משופשף וקרוע תמנעי ובג'ינס חלק וגוונים כהים תבחרי.

7.      עקבים : ייתכן ועקבים גבוהים למבנה גופך מאוד מחמיאים ואפילו את צועדת איתם בנוחות אך את העקבים הגבוהים השאירי לזמנים אחרים ולעבודה תנעלי עקבים פחות גבוהים (וגם פחות רועשים).
8.      כפכפי אצבע: אמנם ויתרת על העקב הגבוה אך עדיין כפכפי אצבע אינם משתלבים במראה מכובד לאף מקום עבודה ואף אינם בטוחים בקומות עבודה רבים.

9.      גיוון מתקבל בברכה : בעיקר כאשר עובדים באותו עסק או חברה לאורך תקופה ארוכה רצוי ומומלץ לגוון את המלתחה. הבגדים לעבודה תופסים את רוב המלתחה לכן הרשי לעצמך להתחדש לפחות פעם בחודש במכנס / חולצה / שמלה.

10.  אקססוריז: נכון, מי שמכיר אותי יודע שאצלי אקססוריז זו אהבה גדולה אך כפי שציינתי במאמרים קודמים – למקום עבודה אני ממליצה סט תכשיטים עדין כסף או זהב (בהתאם לצבע העור והבגד). כמובן, כי אותם תכשיטים יכולים להיות מעוטרים באבני חן צבעוניות בהתאם לצבע האיפור והבגדים.

 למרות כל ה"איסורים" לסטיילינג עסקי אין זה אומר כמובן שעלייך להתלבש לעבודה תמיד עם חולצה מכופתרת או חליפה ! הכי חשוב שתזכרי, כשאת מתלבשת לעבודה חשוב שתראי נפלא גם למען ההרגשה הפנימית שלך וגם למען הרושם שאת מעבירה ומשדרת בלבוש שלך.


למידע וטיפים נוספים אני מזמינה אותך להצטרף לעמוד הפייסבוק אשמח לראותך בין חברי וחברות עמוד וכמובן ניתן לפנות בכל שאלה