יום חמישי, 5 ביוני 2014

אקססוריז! התוספת שתופסת

אקססוריז זו האהבה הכי גדולה שלי בכל הקשור לסטיילינג ואופנה. מי שקרא את הפוסט הקודם כבר יודע - גדלתי ללא מותגים ובעיקר יכלתי להרשות לעצמי בגדים בסיסיים כגון ג'ינס, גופיות ללא הדפסים וכדומה. מהר מאוד למדתי שהסוד להופעה טובה טמון בתוספת פריט ואף אחד ממגוון האקססוריז הקיימים כגון שרשרת בולטת, צעיף, צמידים מעניינים (פרק היד/זרוע), טבעות וללא ספק חגורות, סיכות ראש, תיקים, כובעים, משקפי שמש ואכן גם האיפור עצמו ולקים יכולים להיכנס לקטגוריית האקססוריז. לא משנה מה לבשתי תמיד אהבתי להוסיף את הטוויסט המיוחד שלי בעזרת תוספת אקססוריז ובזכות כך תמיד הרגשתי שהלבוש שלי שונה ומיוחד.

                                                                                   (קרדיט תמונות .shutterstock)

אז איך משדרגים הופעה פשוטה עם אקססוריז?
אני אתחיל מהדוגמה הכי פשוטה - נאמר והלבוש הבסיסי שלנו הינו ג'ינס וחולצה לבנה - את הלבוש הזה נוכל לקחת ולהפוך ללבוש יומיומי, לבוש לעבודה ואף לבוש לדייט בערב או יציאה עם חברה. הכל תלוי באקססוריז אשר נוסיף.
לבוש יומיומי: נוכל להוסיף אקססוריז כגון צמידים, שרשראות ועגילים צבעוניים בעלי נוכחות (כמו בתמונה מעלה) נוכל גם לשלב חגורה שיקית. וכמובן כי גם משקפי שמש וכובעים הינם אקססוריז נפלאים ומומלצים בעונת הקיץ.
לבוש לעבודה: כאן חשוב אוד להדגיש כי אסור שהג'ינס יהיה משופשף! ניתן להוסיף ג'קט בד מחוייט (שרוול קצר או ארוך) או עליונית הניתנת לסגירה במקרה וקיים מחשוף בחולצה/גופייה. בבחירת אקססוריז ההמלצה הינה תכשיטים עדינים וכאן אני אישית ממליצה יותר לכיוון של סט של שרשרת ועגילים (כמו בחלק התחתון בתמונה מטה)
לבוש ערב: אם בחרתן להוסיף על החולצה עליונית מומלץ בסגנון ווסט בקו החזה (יש במגוון בדים החל מתחרה, שיפון או צמר). תכשיטים פחות צבעוני יותר לכיוון הכסף או הזהב בהתאם לאופי וכמובן לגוון העור! עדיפות לצמידים ועגילים גדולים בעלי נוכחות מאירה ואל נשכח להעניק טאץ' גם לאיפור .



                                                                                 (קרדיט תמונות .shutterstock)

דוגמא נוספת - השמלה השחורה. פריט לבוש חובה בכל מלתחה כך אמרו וצדקו!
מראה יומי: גם כאן ניתן לתבל עם אקססוריז צבעוניים, משקפי שמש ואף כובעים. 
מראה לעבודה: כאן חשוב לי להדגיש כי מיני איננה מתאימה! הפתרון יכול להיות ללכת עם השמלה כטוניקה או חצאית צמודה כאשר מונחת מקו המותן ומגיעה עד הברך ולאחר/לפני העבודה ניתן למשוך אותה אל קו הטליה- מעל המותן ואז היא נראית כחצאית מיני. מבחינת אקססוריז לעבודה תמיד ממליצה על תכשיטים עדינים למראה נשי ומכובד.
מראה ערב: בכל הקשור לאקססוריז נבחר שוב פחות צבעוני ויותר לכיוון כסף/זהב (כמובן שניתן לשלב איתם קצת צבע בעזרת אבני חן המשובצות בתכשיטים).

ומה לגבי נעליים ותיקים כאקססוריז לשדרוג ההופעה? 
ביומיום על פי הנוחות. בהחלט מתאים נעליים שטוחות ובקיץ סנדלים למיניהם.
לעבודה מומלץ עקב בינוני ואילו ליציאה עקב גבוה.
(כמובן על פי הנוחות - אם ממש לא נוח לך עקב גבוה אין הכרח! כשנוח לך את הכי יפה).
את התיק מומלץ להתאים לנעליים במיוחד אם לא אוהבים מגוון אקססוריז בעלי נוכחות.

(קרדיט תמונות .shutterstock)

אם כן, ראינו כי אף שהלבוש הבסיסי איננו משתנה ניתן לשנות ולשדרג את המראה בהתאם אל המקום והזמן לאורך היום בעזרת שימוש נכון באקססוריז.

אני מזמינה אותך להתעדכן במידע וטיפים נוספים בעמוד הפייסבוק וכמובן לפנות בכל שאלה.