יום שבת, 26 ביולי 2014

3 שלבים פשוטים להתאמת משקפי ראייה למבנה הפנים

משקפי ראייה קיימים במגוון צורות וצבעים וזה לא במקרה! הרי ישנן לא מעט נערות ונשים אשר מרכיבות משקפי ראייה. חלקן רק לשם מטרה מסוימת כגון קריאה או נהיגה וחלקן לאורך כל היום עד שעת השינה.

כך או כך, משקפי ראייה הן אקססוריז נפלא! אך ישנם כל כך הרבה דגמים שונים ומגוונים – איך תדעי כיצד להתאים למבנה הפנים?

שלב ראשון -  זיהוי מבנה הפנים

כפי שציינתי במאמר הקודם "5 צעדים להתאמת משקפי שמש על פי מבנה הפנים" ישנם חמישה סוגים עיקריים למבנה פנים של אישה : פנים מרובעות, פנים עגולות, פנים אובאליות, פנים מאורכות או פנים בצורת לב. פשוט עמדי מול המראה עם שיער אסוף וציירי עם טוש מחיק (או אודם) את קו מתאר הפנים או לחלופין צלמי תמונה שלך עם שיער אסוף וציירי על התמונה את קו מתאר הפנים. לחצי כאן להמשך קריאה.

שלב שני – התאמת צורת מסגרת המשקפיים למבנה הפנים

לאחר שזיהית את מבנה הפנים שלך כעת עלייך להתאים את צורת המסגרת של משקפי הראייה בהתאמה.

נשים בעלות מבנה פנים עגול: משקפי ראייה בעלות מסגרות מרובעות הן הכי מחמיאות. המטרה הינה ליצור איזון בין מבנה הפנים ומבנה המסגרת של משקפי הראייה. לכן, מומלץ מאוד להימנע ממשקפי ראייה בעלות מסגרות עגולות אשר לא יצרו איזון ולא יהיו ממש מחמיאות.

לנשים בעלות מבנה פנים מרובע: בדיוק ההפך מנשים בעלות מבנה פנים עגול – משקפי ראייה עם מסגרות עגולות יהיו הכי מחמיאות! וממה להימנע? הפעם התשובה תהיה מסגרות מרובעות.

לנשים בעלות מבנה פנים ארוך (מרובע וארוך): משקפי ראייה בעלות מסגרות גדולות ורחבות יותר ממבנה הפנים יהיו הכי מחמיאות. מומלץ להימנע ממשקפי ראייה עם מסגרת דקה (כמובן לא רק המסגרת אלא צורת העדשה).
לנשים בעלות מבנה פנים בצורת לב: משקפי ראייה ללא מסגרות (כלומר משקפי ראייה הכוללות רק עדשות מעוצבות) או משקפי ראייה בעלות מסגרות דקיקות ועדינות יהיו מאוד מחמיאות! ממה להימנע? משקפי ראייה עם מסגרות גדולות ורחבות במיוחד כאלו שאת הלחיים מכסות.

לנשים בעלות מבנה פנים אובאלי (אליפסה): ניתן לאמר שכמעט כל מסגרת תתאים ותחמיא למבנה הפנים – גם משקפי ראייה בעלות מסגרות עגולות, מרובעות, רחבות וחתוליות.

אם כן, המטרה בהתאמת משקפיי ראייה הינה לעדן את מבנה הפנים ואת זאת אנו עושות על ידי יצירת איזון בין מבנה המסגרת של משקפי הראייה לבין מבנה הפנים. בנוסף, בעזרת צורת המסגרת של משקפי הראייה נוכל לעדן את מבנה הפנים על ידי "אשליה" לדוגמא: משקפיים בעלות מסגרות חתוליות לא יחמיאו לנשים בעלות מבנה פנים בצורת לב מכיוון שצורת המסגרת של משקפי הראייה יעצימו ולא יאזנו ויעדנו את מבנה הפנים (לנשים בעלות מבנה פנים בצורת לב יש מצח רחב יותר מאשר אזור הלחיים והסנטר ולכן משקפיים בעלות מסגרות חתוליות יעצימו את מבנה הפנים והמטרה, כאמור, הינה לעדן). לעומת זאת, משקפי ראייה בעלות מסגרות חתוליות כן יתאימו לנשים בעלות מבנה פנים עגול או אובאלי משום שהן יעניקו "אשליה" של עצמות לחיים גבוהות בעזרת צורת המסגרת.

via shutterstock


שלב שלישי – טאץ' סטייל אישי

מעבר להתאמה נכונה ומחמיאה בין מבנה הפנים ומבנה המסגרת של משקפי הראייה חשוב לזכור תמיד את הביטוי האישי. כפי שאני תמיד אומרת – לכל אישה האופי שלה – וכמו שחשוב לתת לזה ביטוי בבגדים ושאר האקססוריז כך גם בהתאמת משקפי ראייה.

הביטוי האישי בהתאמת משקפי ראייה יכול להיות לפני הכל בצבעי המסגרת. אם לדוגמא את אישה צבעונית באישיותך תוכלי לבחור משקפי ראייה בעלות מסגרת צבעונית, כלומר יותר מצבע אחד, אשר תמיד יאירו את הפנים. אם את אישה אשר אוהבת תכשיטים תוכלי לבחור מסגרת בעלת קישוטים שונים אשר תמיד יעטרו את הפנים.

התאמת משקפי ראייה כוללת גורמים נוספים כגון התאמה בין גודל הפנים וגודל משקפי הראייה - הרי לנשים בעלות פנים יותר גדולות לא יתאימו משקפיים קטנות וכמובן כי גם לא כל שדה הראייה יכלל בתוך העדשות.

העדפות לתכשיטים – אישה אשר מעדיפה לענוד תכשיטי כסף מומלץ כי תבחר במשקפיים בעלות מסגרת בצבע נייטלי או מסגרת כסופה בכדי שישתלבו עם התכשיטים בהרמוניה.

אלמנטים נוספים כגון עובי המסגרת, רוחב מוטות המשקפיים (איתם מניחים אותן על האוזניים),  עובי וצורת הגשר בין העדשות ועוד – הינם אלמנטים אשר גם כן משפיעים אך מאוד משתנים בדקויות של מבנה הפנים בין אישה לאישה.

עדיין לא ממש בטוחה אילו משקפי ראייה הכי מחמיאים למבנה הפנים שלך? אני מזמינה אותך לצלם תמונה ולשלוח אלי בכדי להתייעץ באהבה.

אגב, אם עדיין לא הורדת את המדריך החינמי לסטיילינג אישי – מתנה מיוחדת בשבילך באהבה ממני את מוזמנת ללחוץ על הקישור ולהוריד את המדריך כבר עכשיו.

אני מזמינה אותך להצטרף אל העמוד בפייסבוק ולהתעדכן במידע וטיפים נוספים אודות סטיילינג אישי. אשמח לראותך בין חברות העמוד.