יום שישי, 4 ביולי 2014

התאמת חזייה נכונה ומחמיאה - סטיילינג אישי אינטימי

לכל אישה הגוף שלה! אך יש דברים המשותפים לכל הנשים ובעיקר העובדה כי גוף האישה הוא ללא ספק יצירת אומנות. לאורך כל ההיסטוריה סגדו לגוף האישה בצורה זו אחרת. הן מבחינות יופי והן מבחינות ביולוגיות שכן גוף האישה הינו בעל חשיבות גדולה למין האנושי - הרי אלו הן הנשים אשר נושאות ברחמן ומזינות את הצאצאים. עובדה זו מוסיפה על השינויים בין מבנה גוף של אחת לגוף של אישה אחרת בנוסף לגורמים משפיעים נוספים כגון גנטיקה, תזונה, פעילות גופנית, פעילות הורמונלית ועוד. כל אותם גורמים המשפיעים על מבנה גוף האישה משפיעים גם על עיצוב החזה שלה. לכן לפני שאנו בכלל מתחילות להתאים בגדים למבנה הגוף – חשוב מאוד כי נתאים הלבשה תחתונה נכונה לכל אישה ואישה !

חשיבות התאמת חזייה נכונה

התאמת חזייה נכונה חשובה גם בכדי שיהיה לך נוח לאורך היום ולא כל הזמן תתעסקי ותסדרי שהחזיה לא תציק ו"תשב" במקום וגם בכדי שהחזה יראה טוב! ברגע שתלבשי את החזייה הנכונה והמתאימה לך ביותר כך גם הבגדים שתלבשי יחמיאו לך ביותר. לכן חשוב להתאים את מידת היקף החזייה הנכונה (המספר) ומידת הקאפ הנכונה (האות). אולי תופתעו לדעת אבל מידות חזייה אינן מסתיימות במידת קאפ D או היקף חזה 85. מידות חזייה אשר מותאמות נכון לרוב יהיו 2 מידות מעל המידה אותה אתן רגילות לקנות! ישנן מידות קאפ של G  ושל K ואפילו XXG. 



כללים להתאמת חזייה תומכת ומחמיאה

לא משנה מה גודל החזה שלך – כל אישה צריכה חזייה תומכת וטובה - אפילו אם החזה שלך מוצק ומעוצב הכי יפה! פשוט כי יש מצבים, לא הכי נעימים, שללא חזייה אפילו מאוד מביכים. אז מה הכלליים החשובים להתאמת חזייה?

1.      היקף חזייה צמוד: כלומר היקף החזייה צריך להיות צמוד אל הגוף במידה נכונה – לא צמוד מדי ולא רופף כך שהחזייה תזוז כל הזמן ואת תהיי עסוקה לסדר אותה כל כמה דקות. דבר נוסף אליו את צריכה לשים לב בעת התאמת היקף חזייה במידה הנכונה הוא שקו החזייה איננו עולה מעל גובה קו החזה (תמיד תוכלי לבדוק במבט צדדי). אם שמת לב שקו החזייה בקו עולה מעל קו החזה סימן שזו איננה מידת ההיקף הנכונה ואת צריכה מידת היקף קטנה יותר.

2.      מבנה ועומק קאפ: על הקאפ לעטוף את החזה במלואו!  לא משנה אם מדובר בחזיית בלקוני או חצי קאפ או פוש אפ – הבד של הקאפ צריך להתמזג עם החזה כך שלא "יחתוך"  את הציצי. בכדי לשמור על כלל חשוב זה העזרי בשלושת הטיפים הבאים: קאפ מלא מתאים לבעלות חזה ריק או נפול. קאפ עם מפתח חזה עמוק מתאים לבעלות חזה מוצק. פוש-אפ מתאימה למען קרוב החזה למרכז הגוף.

3.      חזיות עם ברזלים: הברזלים צריכים להיות צמודים אל הצלעות ולהכיל את כל היקף הציצי. אם הברזלים אינם צמודים (בקו מתחת לחזה או במרכז החזה – סימן שהחזייה איננה במידה הנכונה וצריך להתאים מידת קאפ! גדולה יותר).
מראה של סגירה נכונה של חזייה - בקו החזה - אמצע הזרוע. לא צמודה מדי



 טיפים להתאמת סוגי חזיות

מלבד התאמת היקף וקאפ נכונים ישנם כמובן רצונות וצרכים שונים. הנה כמה טיפים מועילים להתאמת סוג החזייה:

1.      מכירה את העובדה כי כפות הרגליים לעולם אינן בדיוק שוות? עובדה זו נכונה גם לגבי החזה של נשים רבות (בעיקר חזה גדול) – לכן יהיה נכון להתאים חזייה סטרץ' טובה אשר תטשטש את ההבדלים ואת תמיד תראי נפלא!
2.      אוהבת ללבוש חולצות ושמלות עם גב חשוף? השתדלי לבחור חזיות עם קשירה נמוכה ולא חזיות עם כתפיות סיליקון (בעיקר בימות הקיץ החמים אשר סתם משאירות סימנים לא מחמיאים).
3.      גוזיות- תמיד מועכות! וגם לא תמיד תומכות. לכן, אם את ספורטאית פנקי עצמך לפחות בחזיית ספורט איכותית אחת.
4.      אם הינך בעלת חזה קטן אל תתפשרי על גוזיות! אם את לא אוהבת חזיות מרופדות אל דאגה! ישנן מגוון חזיות יפות ומחמיאות גם ללא ריפוד – והכי חשוב שהן אינן מועכות.
5.      אם הינך לאחר לידה (לפני הכל מזל טוב) הזמן הנכון להתאמת חזיית הנקה הינה בין עשרה ימים לשבועיים לאחר הלידה.
6.      איך באמת תדעי שהחזייה מתאימה? כאשר את מודדת חזייה אל תתביישי! תרימי ידיים תקפצי תרקדי ותראי שהכל במקומו מונח!

חזיית בייסיק בצבע הגוף מגיעה במגוון דגמים


חזייה לחולצות ושמלות בעלות מחשוף גב עמוק - עם סגירת קשירה נמוכה בגב



טיפ לפני סיום – אילו וכמה חזיות חובה שיהיו בארון

אם את אוהבת הלבשה תחתונה ויש לך גם את היכולת להשקעה תתפנקי בכמה חזיות שתרצי (אם נהיה הכי אמיתיות חזיות אינן עסק זול) אך עדיין הטיפ הזה נכון לגבייך. ישנן 3 חזיות חובה לכל אישה:

1.      חזיית בייסיק – כלומר חזייה בצבע הגוף שלך! חזיות הבייסיק מגיעות במגוון מידות וסוגים ומתאימות ליומיום ולאירועים. החשיבות? הן תמיד מתאימות משום שעם צבע העור הן משתלבות ואת ההופעה שלך לעולם אינן הורסות.
2.      חזיית סטרץ' – גם אם לא בורכת בחזה גדול ואפילו שאין הבדלים "בין כפות הרגליים" עדיים את אישה והגוף שלך מוצף הורמונים אשר משפיעים לאורך החודש על החזה ולכן תמיד טוב שתהיה לך חזיית סטרץ' אחת בארון (גם הן מגיעות בשלל צבעים ועיצובים).
3.      חזייה עם כתפיות נפרדות – אפשרות המשחק עם אופן הקשירה מאוד מועילה ומתאימה למגוון בגדים (סטרפלס, קשירה , קולר וכמובן חזיית כתפיות רגילות).

חזייה עם כתפיות נפרדות - מאוד מועילה! לסגירת כתפיות רגילות / סגירת קולר / סגירת איקס בגב / או סטרפלס


אם כן, ראינו כמה חשובה התאמה של חזייה נכונה! לא משנה מבנה הגוף וגודל החזה – התאמת חזייה חשובה עבור כל אישה למען מראה מחמיא והנוחות שלה.

אני מזמינה אותך להצטרף כבר עכשיו אל העמוד בפייסבוק ולהתעדכן במידע וטיפים נוספים וכמובן לפנות בכל שאלה. אשמח לראותך בין חברי וחברות העמוד.