יום חמישי, 3 ביולי 2014

מארחות ומבשלות בסטייל – סטיילינג אישי נשי

אז נכון, השפים הגדולים בעולם הם אכן ברובם גברים. אבל בבית , בעיקר שבאים האורחים לארוחות חג וארוחות שישי, המבשלות העיקריות הן הנשים! והעובדה שאת עומדת במטבח טורחת ומבשלת אין זה אומרת שאת לא יכולה להראות הכי נפלא ובסטייל שלך.

אני מכירה נשים רבות אשר משקיעות המון בבישולים וקצת פחות בטיפוח עצמי באותו יום בישולים. חלק מפחדות על הבגדים וחלק לא מתפנות להתלבש ולהתגנדר לפני שהאורחים מגיעים. אז מה עושים?

בדיוק בשביל זה הכנתי עבורכן כמה טיפים שימושיים – סטיילינג ליום הבישולים!

לפני הכל אני רוצה לשתף אתכן שאת ההשראה לפוסט קיבלתי מאמא יקרה ♥ כל יום שישי עוד מילדותי אני רואה אותה טורחת ומבשלת שעות במטבח. הכי חשוב לה תמיד שהכל יהיה מוכן לאורחים ורק אחר כך חושבת על עצמה ומהר מהר מסתדרת. טוב... אני מודה היא תמיד יפה! ולא בגלל שאני משוחדת. כל אישה יפה ומיוחדת בדרך הייחודית רק לה ועדיין מגיע לך את הזמן שלך לעצמך שתרגישי ותיראי נפלא!

הכינותי מראש

כאישה צעירה שאת אהבת הבישול קיבלה בתורשה אני בהחלט מבינה שאת רוצה להגן על הבגדים שלך שלא יתלכלכו בעת הבישולים (במיוחד כמו כתמי שמן שממש קשה להוציא מהבגדים). אז בכדי שלא תסתכני פשוט הכיני לעצמך את הבגדים ליום האירוח כבר יום לפני וחצי שעה לפני שהאורחים מגיעים רק אז תחליפי בגדים וגם אז עדיין את יכולה , כמו תמיד, ללבוש סינר ארוך שמגן גם על החולצה, המכנס/החצאית או השמלה  ואל תתפשרי! יש המון סינרים בשלל דוגמאות וצבעים והם ממש לא יקרים. פשוט באותו יום תלבשי את הסינר שמתאים לאותם בגדים של יום הבישולים.

אקססוריז מתאימים

גם כאן פרושות בפנייך שתי אפשרויות מצויינות. האפשרות הראשונה הינה כמובן להכין מראש בצד את העגלים, השרשרת, הטבעות, הצמידים ואילו אקססוריז אשר בחרת לסטיילינג הבישולים וחצי שעה לפני שהאורחים באים להתגנדר באקססוריז הנפלאים שלך אשר לך כה מחמיאים – הרי לא רק את האוכל אנו מתבלים !
אפשרות נוספת ומאוד פרקטית, בכדי שכל האקססוריז לא יפריעו לך בזמן הבישולים ושלא תשכחי לענוד אותם לפני שהאורחים באים הינה לפני הכל לענוד עגילים צמודים! ככה בכל תנועה שלך הם לא מפריעים ועדיין את זיו פנייך מאירים. באותה מידה נשלב שרשרת אשר איננה ארוכה ולא מפריעה בכל תזוזה (וגם חלילה לא תצלול לצלחת בעת ההגשה).

רגע אבל מה לובשים?

אם בחרת להכין בגדים מראש ולתכנן את הזמן כך שחצי שעה לפני תוכלי להחליף בגדים ולתבל גם באקססוריז- כמובן שתוכלי ללבוש כל אשר תרצי. אך אם את אוהבת לבשל עד הרגע האחרון ולא תמיד שמה לב לזמנים ההמלצה שלי...... תמיד תמיד תמיד! תתלבשי בסטייל שלך ופשוט על זה שימי סינר! כפי שציינתי ישנם גם סינרים מאוד אופנתיים כך שאם האורחים בטעות מקדימים ואת עדיין עסוקה בבישולים – גם עם הסינר תראי נפלא וללא כל דאגה.

ומה עם האיפור והשיער?

מבחינת האיפור היום יש איפור עמיד ככה שגם חום הבישולים לא יהרוס את האיפור ואת יכולה להתאפר כמה שעות לפני ואת הטאץ האחרון להעניק בחצי שעה שאת מתארגנת לפני שהאורחים מגיעים (ממש רק לחדש את האיפור קלות כמו שאומרים). מבחינת השיעור אם החלטת על תסרוקת אסופה- נהדר! ואם את אוהבת שיער פזור – אל דאגה איננה מציעה שעם רשת על ראשך תבשלי את הארוחה – פשוט אספי בינתיים את השיער עם כמה סיכות וגומייה וכמובן באותה חצי שעה פשוט פזרי את השיער.

shutterstock

סיכום קצר לפני סיום

אז מה היה לנו?
1.      הכינותי מראש- הכיני את הבגדים לעת האירוח כבר בבוקר או ביום לפני ותתארגני חצי שעה לפני שמגיעים האורחים.
2.      סינר אופנתי להגנה על הבגדים בעת הבישולים.
3.       עגילים, ושאר אקססוריז, צמודים.
4.      איפור עמיד ושיער אסוף.
5.      תמיד תמיד לשמור על הסטייל שלך!

שכחתי משהו?

אה כן.... הכי חשוב!!!! החיוך שלך הוא התכשיט הכי טבעי ויקר שלך! כך שגם אם שכחת להתאפר או להחליף בגדים- הכי חשוב שתהני מכל רגע ותחייכי וכבר תרגישי ותראי נפלא בשביל עצמך לפני הכל וגם בפני האורחים.

אני מזמינה אותך באהבה אל העמוד בפייסבוק להתעדכן במידע וטיפים יומיים אודות סטיילינג אישי וכמובן לפנות בכל שאלה.