יום חמישי, 3 ביולי 2014

חווית סטיילינג אישי עסקי– התאמת לבוש לעבודה

"אני רוצה לעשות שינוי ולשבור את המראה המשעמם" אלו מילים שכל סטייליסטית רוצה לשמוע – ובפגישת סטיילינג אישי עם יעל אכן זכיתי לשמוע בדיוק את המשפט הזה!

יעל הינה אישה צעירה , אמא טרייה ובעלת עסק עצמאי אשר בעיקר עובדת מהבית אך יוצאת גם  לפגישות עסקיות, פנים מול פנים, עם מגוון בעלי עסקים. פגישת הסטיילינג שלי עם יעל התמקדה בלבוש עסקי – התאמת הלבוש אל הפגישות אליהן יעל יוצאת במסגרת עבודתה. התאמת הלבוש לעבודה היתה כמובן בהתאם לרצונה של יעל אשר ביקשה השראה לשדרוג הלבוש העסקי המסורתי ולתבל אותו עם נגיעות צבע מעניינות.

האוצרות שבארון הבגדים

את פגישת הסטיילינג התחלנו בשיחת הכרות אישית אשר במהלכה סיפרה לי יעל על אורך חייה, רצונותיה וציפיותיה מהפגישה עם סטייליסטית אישית וגם אני סיפרתי לה יותר על הרקע והניסיון שלי. לאחר שיחת ההכרות, ניגשנו אל ארון הבגדים בכדי שאוכל להכיר ולראות את סגנון הלבוש של יעל כיום כבסיס לעבודה בהמשך. יעל הראתה לי את הבגדים אשר נהגה ללבוש עד כה לפגישות עסקיות אשר כללו בעיקר שתי שמלות ושתי חולצות מכופתרות וכולם בצבעים שחור, חום, לבן ובורדו. בנוסף, ביקשתי לראות אילו עוד בגדים יש לה בארון החל מחולצות טי שירט פשוטות, ג'ינס, חצאיות, מכנסיים וגם תיקים ונעליים – בעיקר כאלו אשר היא רוצה ללבוש אך איננה בטוחה כיצד לשלב כחלק מלבוש עסקי– ואכן, התגלו כמה אוצרות! ובשילוב בין הבגדים הקיימים יצרנו עוד כמה אאוטפיטים (ואני חייבת לספר לכן.... נהנינו מכל רגע).

שילוב של ווסט לבן וחצאית שחורה עם נקודות לבנות אשר יעל לא ידעה בדיוק כדי לשלב
 בתוספת חגורה שחורה להצרת מותן ונעלי עקב שחורות.
נגיעות הצבע היו באקסוריז : תיק וורוד ושילוב של צמיד או טבעת בעלי נוכחות בצבע תואם
ניתן להוסיף גם עגילים צמודים מזהב 
נגיעות צבע מעניינות לשדרוג ההופעה

כמובן, לא נשכח כי יעל ביקשה לתבל את ההופעה ולהוסיף נגיעות צבע מעניינות ללבוש הקיים ואני, הסטייליסטית האישית, קשובה ללקוחה באהבה.

"ואיך אני הופכת את הלבוש הזה לקצת יותר מעניין?" אלו היו המילים של יעל לאחר ששילבנו בין פריטי לבוש בסיסיים אשר היו אצלה בארון כגון חולצה לבנה ומכנס שחור או ג'ינס כחול כהה. לפני הכל, היינו צריכות לבחון ולראות אילו צבעים מתאימים לגוון העור של יעל וזאת עשיתי באמצעות מגוון צעיפי שיפון צבעוניים אשר הבאתי איתי. את הצעיפים הנחנו קרוב אל העור וראינו האם אותו צבע משתלב ומתמזג בהרמוניה עם גוון העור הבהיר של יעל. המטרה כמובן להעניק אור וחיוניות לעור הפנים ולמראה הכולל. כך בחרנו את פלטת הצבעים המתאימה ליעל על פיה תוכל לתאם בהמשך פריטי לבוש שונים בצבעים המחמיאים לה ביותר ולתבל את הלבוש לעסקי עם נגיעות צבע בדיוק כפי שרצתה.

באופן זה גם ראינו כיצד שילוב של אקססוריז יחיד (הצעיפים כמובן) כבר מוסיפים נגיעת צבע מעניינת אשר משתלבת עם לבוש עסקי. בנוסף, ניסינו מגוון שילובים עם אקססוריז נוספים של יעל ואקססוריז אשר הבאתי איתי (כגון שרשראות, צמידים, טבעות, נעליים ותיקים) בכדי לראות כיצד ניתן לשלב בין אותם פריטי לבוש אשר כבר קיימים בארון וליצור אאוטפיטים נוספים. למשל : פעם אחת לשלב את הג'ינס הכהה עם חולצה לבנה, חגורה חומה וצעיף וורוד ובפעם אחרת את אותו ג'ינס עם חולצה בצבע טורקיז ושרשרת בצבעי ברונזה ולפגישה נוספת את אותה חולצה לבנה עם חצאית. כמובן שגם בין הנעליים, התיקים והתכשיטים ניתן "לשחק" וליצור שילובים שונים ולהעניק את אותן נגיעות צבע מעניינות.

המראה הישראלי : לא תמיד חייבים מכנס מחוייט או חצאית
אלא ניתן לשלב ג'ינס כהה ולא משופשף עם חולצה צבעונית מחמיאה
ואקססוריז מתאימים - צמיד זהב בעל נוכחות ושרשרת ארוכה לאשליית הגובה
(שילוב של עד שלושה צבעים)

התאמת הלבוש למבנה גוף

כאשר אנו מתאימים לבוש, הן אם בפגישת סטיילינג אישי או סטיילינג עסקי, מעבר להתאמת הצבעים הכי חשוב לפני הכל להתאים את פריטי הלבוש כך שיחמיאו למבנה הגוף. ליעל, יש מבנה גוף רזה ולכן בכדי להעניק קצת יותר נפח באזור החזה שילבנו חגורה אפילו עם טי שירט לבנה פשוטה בכדי להעניק מראה של מותן צרה יותר ואגן רחב יותר בהתאמה . למאמר אודות על התאמת לבוש על פי מבנה גוף לחצו כאן (כמובן כי גם הלבשה נכונה חשובה למשל לא ללבוש גוזיה אלא חזייה טובה בהתאמה).

באופן דומה, ניתן לשלב חולצות צמודות יותר עם חצאיות בגזרה גבוהה ומתרחבת (גזרת A). בנוסף, כיוון שיעל איננה חובבת נעלי עקב, בכדי להעניק אשליית גובה – ראינו כי שילוב של מחשופי וי ושרשראות ארוכות מעניקות מראה ארוך יותר. ככה יעל עדיין בנוחות שלה, ללא נעלי עקב, מרגישה ונראית נפלא!

השראה ללבוש לפגישה יומית
ג'ינס כהה ללא שפשופים בשילוב חולצת טי שירט פשוטה עם חגורה להצרת מותן
והענקת נפח לאזור החזה והאגן (שולבה גם עם ווסט מעל החולצה)
שילוב של אקססוריז חומים וורודים
השראה והסקנת מסקנות מהפגישה

לאורך פגישת הסטיילינג, בכל פעם כאשר יעל לבשה אאוטפיט אשר אהבה, צילמתי ותיעדתי את הלבוש בכדי שבעתיד תוכל יעל לקבל השראה מאותו אאוטפיט בתמונה. כלומר, ליצור מראה דומה על פי מראה אשר כבר יצרה ואהבה. בסוף הפגישה, הגענו אל שלב הסקת המסקנות והכנו רשימה של פריטי לבוש אשר היו חסרים בארון בכדי שיעל תוכל לקנות ולשלב בהמשך עם הבגדים הקיימים וליצור עוד מגוון אאוטפיטים לפגישות העסקיות המוצלחות שלה ותמיד להרגיש ולהראות נפלא.

רגע לפני סיום

כאמור, יעל הינה אמא טרייה ואישה עסוקה ולפעמים, כך קורה לכולנו בחיים, יש ארוע/ פגישה ברגע האחרון- ואז... מה לובשים?LAST MINIT OUTFIT  "תלבושת של הרגע האחרון". לרוב תהיה זו שמלה שחורה או ג'ינס וחולצה אהובה. בפגישת הסטיילינג עם יעל גם כן יצרנו אאוטפיט של הרגע האחרון בעזרת שילוב נכון של חצאית שחורה צמודה וחולצה שחורה מכופתרת ללא שרוולים (בגזרה מתרחבת) וכמובן בכדי לשבור את המראה השחור תיבלנו עם נגיעות צבע כפי שניתן לראות בתמונה.

LAST MINIT OUTFIT
תלבושת של הרגע האחרון
אם כן, ראינו כי פגישת סטיילינג אישי מול ארון הבגדים יכולה בהחלט להיות פגישת סטיילינג עסקי וכי בעזרת יצירתיות, התאמת צבעים נכונה והתאמת הלבוש למבנה הגוף – כולנו יכולות למצוא כמה פריטי לבוש בארון אשר יעניקו מראה נפלא והרגשה נפלאה.

תודה ליעל על פגישה מהנה ועל הנכונות לחשיפה ♥

אני מזמינה אותך להצטרף כבר עכשיו אל עמוד הפייסבוק ולהישאר מעודכנת במידע וטיפים יומיים לסטיילינג אישי וכמובן לפנות בכל שאלה.